introduction.
profile.
21 years old
my final year in UBD as undergraduate taking BA Primary Education
Cut cakes every 25th April
Families are my everything
Filzah Husna Khani
 Create Your Badge
tagboard.
tell me anything
links.
top affiliates
{♥} precious mummy.
{♥} rowdah.
{♥} iffah husna.
{♥} izyan husna.
{♥} abdul afif.
{♥} navyla.
{♥} nadia.
{♥} uncle ali.
{♥} elia.
{♥} abg.
{♥} kaka.
{♥} qeyqie.
{♥} abg g rais.
{♥} wardah.
{♥} uda.
{♥} halimatul atikah.
{♥} malai raudah.
{♥} kaka bebeh.
{♥} my nana.
{♥} my ejah.
{♥} dhani.
{♥} syahirah.
{♥} tikah.
{♥} amal si kaka.
{♥} amal.
{♥} rabie zaim's.
bro azrie m'sia.
aini.
yana scout.
alice.
fadz.
alafifi.
noraini.
angela.
aini.
filzah.
apet's.
icha.
helman.
atikah.
sakinah.
kyrull.
zee's; niesah.
zul.
azan.
tan.
zamriah.
nish.
zekry.
chow mei.
walid.
eyan.
muimui.
misyha.
anaa st mic.
farah.
hazan.
seenah.
an. be. ce.
yanne.
clay.
gzul.
yun yun.
nadd.
lila.
aze.
chetea.
zati.
khai.
mims ali.
qilz.
wafie.
mz arwen.
amoy.
jj.
khalil.
mea.
byby.
salwa.
along.
iskandar.
habibah.
hafiz.
hanesa.
hime.
qeelz.
asma.
syazwan.
nawawi.
amoi.
airule.
rafie.
&& i love;
co-lyne.
stylizzimo.
rano adidas.
indep 2.
enchanted lens.
why do people take things for granted?
Tuesday, December 29, 2009 @ 7:03:00 PM
Jauh di mata, dekat di hati. Tapi apakah apabila dekat dimata, jadinya dekat di hati? i doubt it.
firstly, the reply; enoy; mummy. hehe. you know me well. ntah aaa knapa ka kaka paingan usai tudung aa.. ehehe. bida g tu kaka usai tudung aa dah pun bida makin mengusai makin bida. heehe.. mummy, as my post questioned, why do people take things for granted. this is our case. nevertheless, i never says or let people know mumy jahat. its the way people thinks. i know people rarely really understands other and they simply judge others. yatah yang payahnya ni myh.. kadang2 anak sendiri pun na kenal kn sikap mamanya. ani lagi parah. kaka na tau apa yang mummy rasa especially as a mom yang membasarkan and mendulur anaknya sedaya upanya... but mummy at least kaka dapat rasa apa yang mummy rasa eventho kaka ani alum beranak. but i know i can feel it. mummy, if only you're not that far. we (kaka, mama and uwa) can surely entertain u mummy.. ani apa bleh buat. mummy sabar saja.... that this as your cabaran mummy. remember, Allah tidak ada menduga seseorang selain daripada yang ia mampu. and kaka tau mummy can handle the situation. mummy, how i wish i can simply write everything here but then mummy... kaka's blog is public... apa2 pun kaka doakan kebahagian mummy.. be strong mummy... semoga orang2 disekeliling mummy akan memahami mummy and na gives mummy such a burden. they should understands why you are there and they should cermin drng punya diri kenapa and siapa yang bawa drng kesana.. kaka is saying this not because kaka jeles or apa.. but i just want them to have kesedaran diri mummy. wahai adik2 kaka yang disana, jagalah hati ibu kerana syurga itu terletak dikaki ibu..
sizhag234.blogspot.com; thank you for reading the post.... mm.. dtg dari hati tu.. ;)
Back to my point, why do people take things for granted. ada lh hamba Allah ani... bersekulah disekulah bebayar. but then ia na dtg skulah.. huhu.. lagi payah... kenapa kn cematu atu? sebelum kn skulah semangat kn skulah but after that... kenapa kn minda atu sempit? pikir wah... mama bekerja untuk membayar skulah mu when actually ko mampu and layak masuk ke vokasional ka ke mana ka.. but mau begaya. mau skulah private dah didulur apa balasanmu kepada ibumu? Ya Allah, diri itu lebih tua wah dari filzah cubatah jadi contoh yang baik untuk adik2.... sadartah bah... dunia sekarang ani is not as easy as dlu... nasib jua mama masih bekerja... kalau inda..... Seorang ibu sanggup mengorbankan wang ringgit untuk anaknya.. untuk kebahagiaan anaknya, untuk jaminan masa depan anaknya.. tapi adakah kau sebagai anak akan mampu mmbuat begitu? mama sakit payah kamu kn berada disampingnya tapi if kamu sakit na betidur mama leh kamu... pikir wah pikir. how i wish i can let this out in front of your face to make things simpler. *sigh*
Ya Allah, aku mohon Kau pertemukan Aku dengan lelaki yang soleh, memahami dan tidak pemarah..
Labels: buat renungan bersama
|
|
|