introduction.
profile.
21 years old
my final year in UBD as undergraduate taking BA Primary Education
Cut cakes every 25th April
Families are my everything
Filzah Husna Khani
 Create Your Badge
tagboard.
tell me anything
links.
top affiliates
{♥} precious mummy.
{♥} rowdah.
{♥} iffah husna.
{♥} izyan husna.
{♥} abdul afif.
{♥} navyla.
{♥} nadia.
{♥} uncle ali.
{♥} elia.
{♥} abg.
{♥} kaka.
{♥} qeyqie.
{♥} abg g rais.
{♥} wardah.
{♥} uda.
{♥} halimatul atikah.
{♥} malai raudah.
{♥} kaka bebeh.
{♥} my nana.
{♥} my ejah.
{♥} dhani.
{♥} syahirah.
{♥} tikah.
{♥} amal si kaka.
{♥} amal.
{♥} rabie zaim's.
bro azrie m'sia.
aini.
yana scout.
alice.
fadz.
alafifi.
noraini.
angela.
aini.
filzah.
apet's.
icha.
helman.
atikah.
sakinah.
kyrull.
zee's; niesah.
zul.
azan.
tan.
zamriah.
nish.
zekry.
chow mei.
walid.
eyan.
muimui.
misyha.
anaa st mic.
farah.
hazan.
seenah.
an. be. ce.
yanne.
clay.
gzul.
yun yun.
nadd.
lila.
aze.
chetea.
zati.
khai.
mims ali.
qilz.
wafie.
mz arwen.
amoy.
jj.
khalil.
mea.
byby.
salwa.
along.
iskandar.
habibah.
hafiz.
hanesa.
hime.
qeelz.
asma.
syazwan.
nawawi.
amoi.
airule.
rafie.
&& i love;
co-lyne.
stylizzimo.
rano adidas.
indep 2.
enchanted lens.
Finally....
Thursday, December 3, 2009 @ 9:19:00 PM
Freeedooommmmm....
yes, im free from my exams... tapi entah aa.. frankly, fil tawakal saja semester ani and im not that confident... semester ani my revision time and weeks was mostly untuk tidur. i dont get it.. kenapa syaitan atu berat sangat dimata? Ya Allah mudahan jua my result is better. Amin... Saya inda mahu dan inda sanggup kecewa...Btw, special thank you to my collegues.. namely Ilham, Fifi, Tikah, Zana, Hana, Jasmine, Lala, Hjh Amal, Afif and semuuuuaaa laaa... sorry aa kaka-kaka, abang-abang baby love kamu c filzah ani manjaaaa berabis and toooo dependent... thank you all and you know i love you.. semoga kamu semua lulus dengan cemerlang.. and remember.. we're the 'special' intake and 2011 aa.. hehe..And today is Patu's engagement night. Congratulation patu.. and smoga bahagia selalu disamping keluarga dan fiance tercinta.. And tomorrow.... jadi mc for scout event di Serambangun.. semoga berjalan dengan lancar... kau... seperti udara yang senang untuk berubah... Ya Allah tabahkanlah hati hambaMu ini...and btw, tv ku rosak.....menyesal jua rasanya simpan dibawah... setelah 8 tahun kau bersamaku, kenapa tiba2 rosak... sapa kn dangani aku ni d ostel dikalaku bersendirian.. over filzah over.. but seriously tv... filzah needs you....
|
|
|